bassil mouse-mästerdetektiven!

arga snickaren är arg! hehe, men det är lite kul att kolla på :) han är duktig han anders. anders:ar är snälla. allt från busschaufförer till egerup! good sheeeeeat B) snart ska jag vandra till busshållplatsen och åka en tripp till fillibooi. en dejt med olva är spikad. mamma och jag sitter mätta som små troll här. de bra de bra. D latch. jjjjjja..
och som en liten parantes. jag är kul :) eller rolig kanske man säger. men det gjorde inte jag och natta när vi var små. så jag säger att jag är kul. kul va? hiho. det var inte meningen att ni skulla fatta det där men vad gör det när vi alla ska en gång dö? mannen med den vita hatten olof (Y)

ska klä på mig den sexigaste outfiten jag har nu och snart bege mig. massa tuttar och massa rumpa ska synas när jag åker till pojken. eller? nej, trodde inte det va. no slut time här inte! sen festkläder nu, nej, man har inte det på vardagar för det är inte snyggt tycker jag "/ är det fest är det fest annars inte!

haha, tänkte beskriva det här inlägget med ett adjektiv jag inte tycker om. FLUMMIGT. ja, där skrev jag det.. höhö. efterlyst nu. kolla om jag och olivia blir tv-kändisar!

TOFFEL OFFER GAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0