don't bring flowers after i'm dead

jävla alarm klocka jag har. den ringer ju inte! försov mig länge idag så det bidde ingen skola för mig idag. sola på balkongen och knarka biologi och matte D väntar dock ikväll.. äsch, gör det när jag är barnvakt så jag kan kolla top model, norska hollywood fruar och SATC 2 grejs med sofi F. sweet!

medan jag solade låg jag och tänkte på vilka låtar som kommer vara sommarplågor i olika former. spelas mest på radio, mest på dansgolvet, utomlands och ur alla iPods. själv har jag lyssnat runt lite och jag gissar på turn the lights off, dont bring flowers after im dead, airplanes, stereo love (hatar den), hot med inna, eenie meenie, och säkert någon rihanna och lady gaga låt. men sen har jag även hört att danska låtar typ kommer bli populära. typ ensom med någon brud. haha, men vad vet jag?

lunch nu. sen lite chillpill ifrån solen.

I KNOW YOU WANT TO BE ME. XOXO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0