dramatisk räddningsinsats

hej hopp kallestropp!

torsdag idag. fick bli lite moderna språk och lite mer språk på dagens lektioner. tåg till knivsta och en fin fin promenad hem till maulin där jag spana läget och vandrade till filip sen. där vankades det stor middag. sju blev vi. ida, marcus, marie, karin, anders, filip och jag. kyckling, muuuums! sen fet dessert, choklad tårta med glass och kärleksmums (snoddas, mockarutor, cholkadrutor eller vad folk nu kallar det). somnade sen i hans säng med fulla magar. lite eurotrip på den med. hiho. sen hem till mami och kolla på vad vi båda handlat idag. jag har förökat min klänningsgarderob. en röd-blommig blev det ifrån H&M för endast 149,-. WOHO! även två linnen. ett svart och ett naturvitt. likadana. ränder på och lite genomskinliga. niiiiice :) 

imorgon kniven. lördag folkrace med egerup. söndag hard work work. japp. nu tar vi lite bullar på den också. man ska leva livet. det är en gåva. men det är en konst att kunna använda den på rätt sätt. dagens visdomsord från kloka emma :)

SVERIGE, SVERIGE, SVERIGE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0