EVERYDAY I'M LIVING FOR THE WEEKEND

shortie shortie update.

-mvg på allt i svenska nationella, sweet!
-precis r-r-r-r-relaxat i mitt fin fina badkar.
-irriterad över att hata en människa så mycket.
-dricker lite kaffe med mami nu.
-på tv är det DHW och älskade POLISSTATIONEN med danska män sen!!
-cosmo på torsdag med prinsen.
-träffa kissemissen imorgon.
-massvis med matte imorgon med.
-frustrerad över att min bästis är vän med mitt hatobjekt. what to do?
-sörjer över att inte vara 18 eller ha falsk-leg.
-funderar på att börja röka för skojs skull.

MIN PAPPA ÄR BÄST.



hehe. emma langar THE POSE nybadad :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

THATS MY GIRL! THE POSE kan aaaaaaaaaldrig bli fel!



+ jag o jenny är klasskompisar din korv. love love u

2010-05-11 @ 20:59:30
Postat av: fanny

snygg tjej hey! :*

2010-05-12 @ 00:29:53
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: emmaangeel

alltså du är sjuk bara.

väx upp? ingen kommer gilla dig annars

nördigaste tjejen jag vet om

2010-05-12 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0