i wish you had never looked at me that way

fan fan fan.. solen i moln nu ju -..- då går det inte att sola. bice.

men fan, börjar man inte förän kl halv tre så  är det ganska bra det med. hehe. har inte så mycket på hjärtat. men kom och tänka på att sommaren kommer antagligen vara bäst och sämst. bäst för att jag ska göra goa grejer med folk och att jag inte jobbar för mycket. det sämsta är att jag inte är 18 och att jag jobbar midsommar och dagen efter. kul. hem efter jobbet på midsommar och fira själv eftersom mamma är i thailand och sen upp och jobba morgonen efter. kul. skit kul. inga traditioner här inte! blir kanske så när man inte har bott med båda föräldrarna på åtta år snart. ensamvarg fan. men iofs, kvällen är ju fri. slutar ju kl tre faktiskt. någon som är på? skippar sill lunch tror jag att jag hade gjort ändå. blä med sill. kycklingsallad bidde det för mig förra året! kräsen brud..

måste duscha nu!

HEJ HOPP, TA ETT DOPP!


Kommentarer
Postat av: fanny

sill är gooooottttt ju! pösss

2010-05-21 @ 13:56:57
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: fanny

(jag ville helt enkelt visa att jag lever, kommentera lite igen) :D :*

2010-05-21 @ 13:57:38
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0