skyddat läge

på nätterna flödar tankarna. det är då man kan sammanställa dagen som gått och komma fram till många bra saker.

GAY GAY GAY.

hehe, nej på kvällen är det parteeeey som gäller! inge jävla filosofi emma nu inte även om det blir så ibland. men oj, nu är det bra :)

skolan var bra. beach volleyball bidde det på morgonen. skönt! solen stekte även om klockan var mindre än det var normalt för normala människor att vara vakna. klart vårt lag vann "turneringen". SWEET! efteråt göttigaste lurren på länge! kycklingspett och bulgur med tsatziki till. kittla mösigt i kistan sen. sol tid på terassen innan nationella. det sög balle iofs. men tack linda för att du flytta på flaskan! :) väl efter jag skrivit mötte jag olva för en skön tur hem med tåg och buss. var det någon som beställde lökringar eller? jjjja.... missade prinsen totalt. bice. men what to do?

hemma serverades det PANGkakor som lille skutt kallade det förut. aromerna i munnen gav matorgasm. länge sen sist. proppmätt däcka man såklart i soffan och vakna för ett tag sen. kul. inge sömn här inte. tur att man börjar sent imorn då (Y) morgondagen bjuder på matematik D, hästar, bio med kvartetten+ och sen slagg hoss pojken. blev bio i och med att de frågade faktiskt först och jag vill se ROBIN HOOD :) blir BIRA (♥) en annan gång med matchiesarna!

sen i och med att en viss person (nämner inga namn) förstör planer för mig och "the shit" får vi se hur lördagen ser ut, men oj oj oj, vänta världen, ni ska få se!! när vi kör så kör vi. all in-noregrets. föddes av oss. används av oss. det är vi nu, imorgon och föralltid!

bedtime now. so i'm going to just say good night, sleep tight!

M.V.H. SVEPARN!

btw, måste jobba på engelskan fan. måste ju bli internationell nu när jag har blivit så stor inom media!
tjingeling!





han ska jag se någon gång.
det är juh lite så att man dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0