spaceman spaceman spaceman

i feel like an alien just nu. rubbad i skallen och knas i hjärtat. vet inte varför men känner mig nästan sårbar. är det någon som vill mig något ont så är det när jag mår såhär man ska trycka på alla knappar man inte vill att någon ska göra det på. haha, bra att tala om det..

lekte med linnea för en stund sen. kul att se henne igen! att hon mår bra och så :) pratade lite allmänt och så, kändes bra det. de senaste dagarna har jag träffat många bra vänner jag faktiskt tycker om. det kjänns iofs bra när jag tänker på det. har skrivit klart min svenska reklam skit nu med. det får bli som det blir. förhoppningsvis kan jag få ytterligare tillfällen att visa MVG kvalitéer på :) ska skicka in den nu så ha det bäst så länge!

YOU ARE ON MY MIND TWENTYFOUR SEVEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0