sweet home snakemountainroad

cha cha!

laga mat och kolla läxor med barn gick bra idag. tråkigt men vad gör man inte :) sen är de ju ganska snälla och rara ändå. läste lite jag med faktiskt också.
filip på träning. olva in tha bed. kissemissen i märtta. bobban något annat kul säkert. så en kväll med teven sitter inte helt fel! ska ringa papi snart och tjöta lite. jobbigt.. tio veckor kvar tills jag får träffa honom. då kommer det att ha gått 16 veckor mellan. jag hoppas ni där ute som har båda föräldrarna vid sig uppskattar dom och inte tar de för givet alla gånger. och ni som inte har det, jag vet hur det är. jag har ju levt med enbart min mami i x antal år nu. men det har gjort mig till den jag är :) nu är det top model!!!!!!!!!!!!!

I ACTUALLT LIVING MY LIFE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0