tuff tuff tåget

måndag idag då. varit trött som satan idag rent ut sagt. försov mig. somna på bussen till skolan. somna på gränsen i skolan. somna på bussen hem från skolan. somna hemma i soffan. somna hemma hos fam alksnis. och nu sitter jag här och gäspar. sliten brud! lugn kväll blir det iaf. hämtat upp lite sommarkläder ifrån källaren med fast om man tittar på vädret verkar vi inte få någon sommar i år.........

ikväll ska olva min snuffla häst ut på flustret. och jag ska inte ljuga. jag är avundsjuk så det skriker om det. nästan så att man får lite ont i magen. men jag kan inte göra någonting åt det i överhuvudtaget. därför ska jag sluta hänga läpp över att vara född sent på året. deal with it. precis som att en del människor är dumma ihuvudet. så jag skrattar istället och tycker synd om dom för att de är så blonda och blåögda! :)

imorgon är det tisdag och på schemat står det NADA. sen efter det är det bara en dag i skolan tills det är helg!!!
skön visst? de dagarna kommer spenderas lite överallt faktiskt. hiho. btw, jacob var rolig idag när vi hade matematik. inget särskilt men kul att se grabben må bra! olof som vanligt lite speciell... höhö. nu blire TEVE eftersom man fortfarande är barn och inte kan hänga med alla "coooola" typer.

MINI-MAKER, DET ÄR JAG.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0