up next is fo

solsken och en trött och hungrig emma sitter vid tangenterna just nu. hade bara spanska idag i skolan och sen var det lunch och shopping med fina vänner. jag köpte en hårinpackning efter många om och men inne på hair&face stockholm fick jag hjälp att hitta en som jag hoppas kommer funka! den kostade skjortan och vi får väl se. om den inte funkar är det inte värre än WW2.

ikväll är jag fri som en fågel. vill hitta på något radikalt egentligen men det är inte så lätt när man är 17 år och bor i sveriges tråkigaste stad..  blir väl tjockis time framför teven som vanligt. -..- mu. bää.

mer om mitt liv senare kanske.

EXELANCE, SINCE 1992. 

inget är bra men heller inte dåligt.
men jag hatar och älskar.
berg-och dalbana, ja tack!



maiya says hi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0