dag två, 18 år

hade en super duper söndag med massa firande.
måndagen bjöd på fina gratulationer och hemmakväll med filip.
idag har dag två varit. skola och SNÖ. ♥

just nu tror jag att jag sprängs. jag kom hem med mamma kl fem. gick upp och öppnade dörren. stängde och låste. vi åt middag och kolla tv. för ca 30 min sen så hade mamma tänkt gå ner till tvättstugan och boka tid. helt plötsligt fungerar inte någon av alla våra nycklar i låset utifrån. det gjorde ju det för några timmar sen!! inte ens nycklen till tvåttpluppen fungerade. sjukt? ja. två nätter i rad har jag vaknat 03:16 också. nej jag tror inte att det spökar. det kommer krävas mycket mer för att emma ska tro på sånt trams. mer seriöst. den här lägenheten är kebabförbannad. fan helvete rent ut sagt. to be continued..

F.M.L.

filla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0