den förbannade måndagen i livet

en sådan har alla. eller det är säkert bra jag som har det..
vaknade sju av byggarbetare. har tidigare varit uppe för att jag inte kunnat sova då. helvete vad de brötar runt!! helt. seriöst. ni har nog aldrig upplevt ett sånt helvetes lkjud någon gång. fy faaaaaaaan. och jag är inte kinkig! inte nog med det, vi får flytta sist och tack vare det har vi inget vatten. nej, FÖR DE HAR STÄNGT AV DET! vilka jävla idioter! kunde de inte sagt det eller!?!? man kan inte göra något, inte borsta tänder, äta ordentlig frukost, duscha eller ens gå på tos! gissa om jag är kissnödig............. jävla hor sigtunahem. jag hatar dom. under fem månader har jag levt bland byggena. både av huset bredvid och mitt egna. idioter. nu får det vara nog. helvete vad jag skullle vilja strypa er. som ni förstår är det en arg emma som skriver. faaan.

mega dejt hos robert ikväll. ska bli skönt att få komma bort lite innan jag åker på allvar till pappa. imorn. då får jag ro. förhoppningsvis.

läkartid nu kl 10. så tjillevippen på er. vet inte när bredbandet blir flyttat så häng inte up er på det. jag kommer när jag kommer.

GREATDAYS.SE



liten emma snart stor. en vecka kvar.
you'd better watch out bitch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0