första advent, jag älskar vinter och jul

hej hej!

mina dagar har varit bra. var jordan på hollywood-dagen. multigosade på torsdagen med pojken. blev rejält jävla sjuk. hemma hela fredagen förutom ett kort stopp hos maria som fyllt 23! somna innan tio på fredagen. upp tidigt lördag. brakfrulle med mor och ring-så-spelar-vi. tokmys! sen kjutsa hon mig till knivsta hem till pojken för att förbereda inför kvällen. love. skumpa och klänning var med såklart! väl där däcka vi. baka tårta tillsammans. gick till ica med myyysiga termobrallor. hämta mattis. gick hem och kolla fotboll. duschade och började laga mat. katrine och nilas kom. guldvärt BV! skönt att få krama om dig :) sen var det fullrulle! filla, bea och nille kom. jag hetsa och böt om. malva och cprobban kom hihi. sist olof och jacobi :) maten blev lite sen men självklart bjöd jag på underhållnig. öppnandet av champagnen. *POFF!* shit, bruten näsa kunde jag haft! men så var allt igång. maten var lyckad. efterrätten var lyckad. sällskapet var jättemysiga! tack alla! musiken var på topp och så även humöret. utgången blev en rusch! in till stan där vi vid och på tåget blev bjudna på salaskämt och massa skratt :) väl inna blev det williams. helt okej! en trött emma och filip åkte tidigare för körning stod på spel dagen efter. gick förbi donken. där blev vi 100, ETTHUNDRA SVENSKA RIKSDALER rikare :) hittade en på golvet. skönt flyyyyyyt! RÅDIGGAR det om jag ska citera en vacker ung man för lite mer en 14 månader sen :) gulle filip då. you had me at hello. men iaf! hemma strax efter halv två. bädda ner oss med rända ljus och varma filtar och gosade till max. ja. vi är kära. så det så! somnade bäst som alltid där i hans varma famn.

så idag har dagen varit suuuuper! trötta barn vakna sent med frulle. orkade inte åka till sigtuna på marknad. får bli en annan gång! men vi gosade framför tvn, han körde bejl, jag hängde med hans mami och tittade på massa fina hästar ifrån globen. sen fråga hon om vad jga ville hon skulle baka. lussebullar OFC! så det blev det. när pojkarna i huset hade kommit hem blev det glögg och pepparkakor i salongen. gör mysigt! sen italienskt till middag och efterrätt från gårdagen. :) sen gosade vi lite till och bussen avgivk från gredelby 19:30. så nu är det mammas tur!

vi hörs kanske.

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE.















lördagmorgon bilder och annat köpt på senare.
och självklart just nu, med en bulle i högsta hugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0