hej och välkomna!

idag har jag haft en riktigt bra dag. den har enbart bestått av plugg och fy faaan vad skönt det är att få klart saker och ting! skrev klart hela religions hemtentamen som jag då började på idag också. good girl! räknat matte i morses och insåg att jag är itne så dum som jag själv tycker! :) fisk till lunch, jippie! choklad och film på filips lektion. gos lite med filla med. hon är en sån man bara vill krama och hålla fast och sldrig släppa! sen lite snusk överallt här och där. bäa och lindis gillare! sen jobb med filip inför relle och svenne. han kan. jag kan. varför inte? malin måste bli frisk bara!!!!!!!!!!

morgondagen bjuder på läkare, fysiker, fiskpanetter och öppet hus. hemma dagen efter så inge fredag här inte! på fredag däremot vill jag så gärna, så mycket gå ut. men det tar emot lite.. ska upp sju på morgonen och baka fucking jävla kanelbullar! till den där jävla gränby som kommer olägligt som fan! bice. men man gör det bästa utav det! mormor kommer ju och bjuder på frukost då så aa, det kan nog bli ganska bra ändå :) senare på lördag är det skäljtträff i båtbyggartorp som gäller. tänker inte stanna länge för jag vill inte. kan äta och sen dra typ. jobbar söndag 11-18 också. fan när ska jag ha tid att tänka egentligen?!?!?!!?!

jag vill leka med dig hjärtat!!!!!!!!!!! FILIP HÖR DU MIG???????

ångrar mig. vill inte jobba. vill inte ha uf. vill inte ha släktträff. vill inte gå upp tidigt.
JAAAAAAAAAAAG VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

HEJ DÅ.
TACK FÖR MIG.
GOOD BYE.
I'M OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0