i need a dollar dollar a dollar is what i need

måndag. skola med matte E prov, lunch, bankärenden och lunch med filip. köpte en mössa också och sen var på bankärenden. FANCY!! stackars älskling skulle jobba med A Mattsson idag som vanligt. enda kruxet var att de skulle ut idag. på cykel. nutterååå :) de måste se jättegölliga ut när de trampelitrampar tillsammans på gatan hehe.

just nu vill jag bara shoppa. värsta suget efter det! kommer säkert impuls hadla något nu i dagarna. jag är ganska bra på det :)))

fredag blir startskottet för helgen. lördag middag och utgång med FRIENDS. söndag julmarknad i sigge! mys!

tack för igår filla. det gör såååå mycket ♥

svar till anonym. nej. verkligen inte. vi är ett. han är min man. punkt.


AND IF I SHARE WITH YOU MY STORY WOULD YOU SHARE YOUR DOLLAR WITH ME.



hej.
snygga skosnören.
ska vi hångla?
hehehe. :)



en liten truddelutt på slutet sådär.
my pleasure.


Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

jag såg "FANCY" och ba wooho nåt till mig har fin-emman skrivit :D nehe... buhu :( haha. Jag tänker på dig, hoppas du mår okej..? du är välkommen att slå en pling eller nåt annars, verkligen. <3

2010-11-23 @ 15:09:46
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

allt bra med dig? :) puss! ♥

2010-11-23 @ 15:33:30
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0