idrottsdag och halsont

måndag idag!

har varit en bra dag. NV var grymma på idrottsdagen. vinst på allt utom em oavgjord, gött! sen var det lunch på fame med "nya kompisar". fina tjejer :) sen strosa jag och bea runt på stan, gullunge hon är! den vill jag ha, den vill jag ha osv. jag likadan! sen blev det cola på donken med filip också och sen hemfärd. ikväll är det top model och svenska HF på tv. sen sängen!

imorgon kommer jag att hålla mina tummar så hårt som min babe betyder för mig. uppkörning är vad som gäller. älskade pojken kommer klara det. jag känner det på mig. magen säger jajajaja! så nu är det bara att vänta.



du har mitt fulla stöd älskling.
som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0