onsdag och två dagar kvar till debuten

sitter man vid tangenterna igen då. borde plugga men har gjort det igår och idag så jag orkar verkligen inte. hemma själv ikväll. mamma jobbar sent. jobbigt. hade tänkt spendera kvällen med filip men det blev inte så för han sluta sent och har träning kl sju. upp 5.30 imorgon. lägga sig tidigt ikväll. var på tipp topp tidigare på dagen men nu känns allt mest mörkt och ensamt. därför tänker inte jag flytta hemifrån förän jag ska flytta ihop med någon. har varit ensam alldeles för mycket i mitt liv. skilda föräldrar, kämpade för att ekonomin ska gå ihop är tufft.

fysik prov imorgon. skjut mig.
rida imorgon? kanske :)
boka bord, hjälp.
laglig debut på fredag!
helgen fri!

vill ha freeeedag!

SO LONG.

ps. lilla ems börjar känna att hon är på väg att bli frisk. måste, kan, vill! ds.



13 månader idag.
jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
tack för att du är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0