en onsdag klockan 21:00

god kväll'

ingen skola idag för tydligen hade svenskan blivit framskjuten.. argh -.- aja. det jag gjorde hela morgonen var att börja packa mitt rum inför flytten. jobbigt! sen överraskade jag min sjuka prins med lite kärlek och ömhet. var väl lite självisk när jag åkte dit med för jag hatar dagarna utan honom. och att han är sjuk. inte kul! sen åkte jag hem för jag hade tänkt gosa med mami. gick ju inte, hon var inte hemma. hade jag glömt.. suck.

imorgon blir det skola iaf! sen kanske jag följer med till stallet. jag älskar hästar. guuud vad jag saknar dom.. ska börja igen! jaja.

helgen blir nog toppen. fredag majsen, lördag jobb (alla som vill komma på fika och säga hej på tant brun är välkomna!) och pojke, söndag bara GOS!

NU SKA JAG GÖRA MIG REDO FÖR SÄNGEN.

btw, den tittar argt på mig..
hjälp.
imorgon ska mami ringa.




glad tjej efter sommarlov.
det var fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0