en söndag i slutet av oktober

japp idag är det söndag. min helg har varit bra, eller lite av super faktiskt :) fredagen innehöll taggish i skolan, hem till majsen, beställa och äta pizza, dricka vin(?) och köra ölspelet á la sävja och jag har aldrig. detta var då såklart höjdpunkten för det är precis innan röjjet och spårandet börja hehe. därefter satt en hel drös med people i soffan och drägga framför idol. TWIST AND SHOUT!! WOHO! sen gick ju inte bussar och tåg allt för bra tider ifrån björklinge och uppsala. jag var först ut. skulle sova hos filip och klart det inte är för kul att komma hem till svärmor full mitt i natten/morgonen. så runt två var jag hemma i knivsta. sov som en korv!

lördag bestod av jobb. jag hade sjukt ont i kroppen, vet inte varför, och fick knarka ibumetin hemma sen. filip och mamma marie hade varit och fikat på eftermiddagen. mysigt :) filip stanna kvar och vi hängde i soffan hela kvällen. emma däcka i slutet av filmen. hehe. denna speciella dag hade jag gärna spenderat i sthlm med fina flickor för att fira en av mina äldre vänner mikaela för hon fyllde 18 :) men plikt och kropp sa tyvärr nej. blir en annan gång såklart!! grattis i efterskott sötaste du! :)

och ja, idag är det söndag. sämstdag. sugdag. surdag. nej, nu ska vi inte vara såna. men söndagar i ensamhet känns förjävligt. orkar inte göra mycket heller. mamma kollar handboll. mamsen min. hon får ta hand om mig idag. älskade mor.

doktorn imorgon 14.
en vecka kvar i skolan.
utvecklingssamtal onsdag.
guldklimpen den här veckan: rida på torsdag ♥
jobb om en vecka.
flytt på måndag om en vecka. (skjut mig någon)
till pappa på tisdag på lovet.
hem med pappa på fredagen på lovet.
släktkalas på söndag om två veckor.
18 år på måndag om två veckor.

låter inte så värst kul jag vet.

JAG ÄR STARK. JAG KAN JAG VILL JAG SKA.

peace.



vi är ganska bra ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0