moondaay

halli hallå!

haft en knas dag. vaknade av mardrömmar, ovanligt.. huvudvärk som vanligt det med och så klart funkade inga alvedon. tog två och det sket ju sig rent ut sagt. så jag har gått med värken heeeela dagen. ovärt värre.

inge plugg idag. det är ju bra!

filip har jobbat på posten. duktig pojk. tror inte han vet hur stolt lilla ems är :)

ångesten över flytt och så tränger sig på. min önskelista är att ha ett riktigt födelsedagskalas (lycka till emma!), en fin jul (med gran och massa pynt!) och en nyårsafton som 18åring som heter duga (jag vill vara med alla mina nära och kära, stor chans..). detta kommer nog aldrig ske. men som sagt, det står önskelista. 

två veckor kvar till lovet. gött. 

TA VÄL HAND OM ER SJÄLVA OCH VARANDRA.

med kärlek kommer man långt.



hej pappa. jag älskar och saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0