remember me

den filmen såg jag och mami. jättebra. sorlig. mami grät en skvätt. men absolut sevärd film!

nu efter x antal chips mår man inte så bra som innan när man tittade på skålen som var full av gottgott. hm, att det alltid lyckas bli för mycket.. och ja olivia, jag drack mjölk :) hehe.

nu är det skavlan på tv. det tycker vi om jättemycket om! mamma skrattar som jag vet inte vad. älskar när hon är glad :)

prata med syster innan. hon var hos robert. de skulle snart lägga sig. pappa och sin fru var tydligen på bio för att styvbror hade 20 års fest. hjälp säger jag bara. hur ska detta sluta.. hoppas att hans kompisar har vett i sig och vet hur man beter sig i andras hem!

imorgon blir det packning inför flytt. snälla väck mig ifrån mardrömmen.. jag hatar att flytta. har gjort det några gånger. att packa ner sitt hem och bo med det i lådor i fyra månader är inte direkt lockande.

snart är det lov. filip kanske ska till thailand men inget säkert ännu. det landet ska jag åka till innan jag dör! jag åker väl till pappa några dagar så  får syster komma upp och ha ensamtid med mami och jag med papi. sen skjutsar han hem mig hit och så firar vi mig helgen innan måndagen jag fyller år på. känns bra att få träffa pappa snart. alla flickor behöver en pappa i sitt liv. för pappor är pappor. bästa pappan ever har jag. precis som alla andra flickor säger :)

hm, skolan då. ja asså jag vet inte riktigt. gör det jag ska men har ingen direkt energi. går mest på ett batteri som säkert snart tar slut. vill inte ens tänka på det.. hoppas på bra betyg för sin effort går ju alltid! go emma!

och ja, jobb imorgon. kl 12. har ingen lust egentligen. men pengar pengar pengar! ska kila nuuuu.

TJILLEVIPPEN!



finklädd arto.
min pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0