så långt ifrån den här världen

torsdag. imorgon fredag och ännu en gång är det helg. gött. gött som fa-an! :) imorgon vankas det lite festiligheter hos majsen och där blire pizza och massa kul grejer. carl skulle drick öl. aja baja! efteråt har jag raggat sängplats hod filip. älskade pojken. lördag jobbar jag hela dagen och sen kommer filip till mig. hm, undra vad vi ska göra. GOSA! woho! :D söndagen får vi se hur det blir. ut i det fina vädret hoppas jag. så kär emma!

idag fick jag en present som jag böla till. jag älskar hästar. min bästaste katrine gav mig en privat ridlektion i stallet. jag älskar henne. SÅ GLAAAAAAAAAAAAAD!!!!!!  tack snälla du!

pappa ringde nyss och jag tycker om honom jättemycket. vi pratade om bejlar(förvånade? nä.), han har tydligen köpt en bil via en super deal 400lax är den värd och har största motorn, sexa i den med nya woofers och bla bla bla.. haha :) jag älskar honom ändå. så nu har han två egna bejlar. kul. jag har ingen. fast ofs, så fort jag har mitt körkort får jag en. det vet jag. amanda fick. jag får. punkt. det har han sagt med. snäll papi :) sen talade vi lite om lovet, han vill att jag kommer och filip är mer än välkommen. där ligger du på plus filip! alltid bra att ligga på plus hos arto :) saknar min pappa. han är bäst. helt enkelt toppen.

nu blir det chexcholkad och tv. ha det bäst!

SHE IS MORE LIKE A BEAUTY QUEEN FROM A MOVIE SCEEN.



knivsta mustangen på elmia 2009 med olivia.



haha vita trasor!



"gröna faran"

nästa år KÖR vi olivia!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0