sveriges skönaste emma

cha cha.
nu är jag klar med allt kring AP i uf tycker jag, skick in det ba!
fick feedback svenska c, mvg, katjing! eller blir jag verkligen glad..?
kollade på eclipse innan, kär emma. i filip.
mamma har jobbat heeeeeeela dagen. både på jobbet, tvätten, handlande och massa. nutte mami.. varför gör jag inget för dig..

inatt kommer emma vara vaken för att hon inte vågar gå och lägga sig.

denna mössa vill jag ha. en svart. den vill lilla ems ha.
har inga pengar..
peak performance siberia.



hm, när får jag träffa filip igen då?
endast en sak att göra för att ta reda på!
vänta..

förresten. bröt en nagel idag. jag börja gråta. emma var hungrig. emma var sjuk. det regnade. emma var ensam. emma köpte en halsduk, trind (för att bygga upp nageln igen) och strumpbyxor. inga cash. nej jag vet. jag hatar det här. synd att man inte bodde i en ekonomisk oberoende famlij..

emma ska söka nytt jobb hade hon tänkt. men så blev det inte. emma vill ta studenten nu för att påbörja ett rikitgt liv med en viss filip. emma vill leva livet. emma har svårt att göra det hon vill. fan. nu blev hon depp. ingen johnny depp alltså om ni fattar. på tal om det kom hon inte på hur pirates of the caribbeans soundtrack lät. filip youtube:a. då var det klart som korvspad! äsch då. nu ska emma gå och göra ingenting. det hon är bäst på.

NU GÅR JAG OCH GÖMMER MIG. INTE MER NI KOMMER FÅ SE MIG.

emma vill åka till solen.
hon behöver D-vitamin.
hon behöver filip.

serri, nåt fel äre juh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0