tors dag.

vaknade. la mig i soffan. hörde hur alla byggarbetare ställde upp sin ställning runt hela huset. nu är dom färdiga och har klampat runt här vid mina fönster för idag. tacka gud för persienner! hehe måste ju kunna gå runt hur man vill i sitt egna hem (a) funderade på att gå ut på balkongen i en minioutfit och fråga herrarna om de ville ha något att dricka. HAHA. lite för mycket fantasi ifrån amerikanska filmer där..

har tuggat i mig värktabletter och gör mig redo för att besöka stallet. egentligen orkar jag verkligen inte men att sitta här inne och ha ont är fan mer deprimerande! klappa havremoppar gillar vi!

ikväll blir det latch. imorgon skola. får se om jag kommer. behöver all vila jag kan få!

NU DRAR VI :D



MR VOLBER.

kind of miss it a lot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0