17 baby men baby jag är ju kung i stan

har precis varit ute på höstpromenad. kändes ganska bra. samla tankarna lite, känna lite hat och mycket kärlek och blåsa bort alla dåliga tankar. de tar så fruktansvärt mycket energi! nu mår jag bra, känner mig bra och är bra! härligt lilla ma :)

den första november står emma på gatan om inte sigtuna fixar en bra lägenhet under stamrenoveringen. punkt. jag vägrar en till byggarbetsplats. kul. hemlös under min födelsedag, jul, nyår och en jävla massa andra dagar.

varför ska mitt liv blivit så svårt, krävande och orättvist? jag kämpar med det varje dag. för att vara till för andra, vara snäll, tänka på mina närmsta främst och så vidare. när ska man få något för det gud? vinset på lotto, aldrig att bilen blir skrapad, böter, en bättre sjuksköterske lön, flyt i skolan m.m. aldrig tydligen. kanske därför jag inte är troende. en del är födda till fula olycksfåglar som måste jobbat röven av sig för allt medan andra egoistiska idioter får allt på silverfat. ja, livet är orättvist. och ingen kommer hjälpa mig. ingen. det är bara jag i detta liv och bara jag som kan göra något åt saker och ting. så tänker inte sitta och gnälla. bara talar om att det är fan så.
dags att ta del av något jag gillar.
min pojke.
vännerna.
körkortet.
familjen.
hälsan.
göra saker som jag tycker är roliga.
yes. nu är det min tur.

YOUR A LOVEKILLER.

ja jag gillar DARIN.

mindre än två veckor kvar filip hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0