19 september 2010

hej.

val idag. jag är inte 18 så får inte rösta. har varit med filip hela helgen. great! firade i fredags med middag tårta och stan. emma kom in på bar med att visa eget leg. hej jag är cool! hehe.. sen hem och sova lite. min present till filip gick spillror så vad fan. vi åker till paris på vår 1års dag. lördag hade han match och skada sig. fick benet nästan avsparkat av en jävla blatte i uppsala fc. ingen var svensk där! jävla gottsunda lag.. iaf, så det blev ingen utgång för han kunde knappt gå. hemma med film, chips pch godis istället. inte fel! sen var mamma över en stund och gratta pojken med och tjöta lite med marie och oss andra. vaknade i morses jättetrött. upp och hoppa för bussen tilljobbet gick halv tolv och egerup skulle rösta. jobbet sög. mår illa nu. men men. skola imorgon igen. pallar inte.......................

veckan som kommer hoppas jag går fort för jag vill ha helg igen! jag ska följa filip och co. till hea :) äntligen! marie fyller 50 på onsdag nämligen. ska nog köpe lite blommor då. då blir hon nog glad :) så i veckan ska jag gå i skolan, fira födelsedag, åka bort och förhoppningsvis puss lite på pojken. (självklart!!)

YES I'M A DREAMER. AND I KNOW YOU ARE.





filip hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0