fredag friday viernes freitag

haha eller? ääääär bra på språk!

har kemi nu. det suger balle. men men. slutar om 20 min. gött! strax därefter drar jag och filip till hea. ska bli skönt att komma iväg över helgen. det blir mer semester då.

nästa vecka fyller kissemissen år. åh, 18 år blir hon, stor flicka! :) då blir det utgång (hej ja klart jag fösöker!) och födelsedags fest för henne. olivia, ska du med? hon sa jag fick bjuda hur många jag vill. undra om hon tänkte på hur det blev på hennes 16 års dag i ettan. hehe ... (a) det ska vi inte göra om! eller ? ;)

om två veckor har vi ettårsdag. me like. längtar. älskar min man.

nu ska jag leka att jag kan kemin.

HADÄ GOSIGT!

ente..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0