god morgon

vaknade av en dålig dröm halv åtta. piss.

valet är över men det här är bara början. jag får ont i magen bara jag tänker på allt. SD kom in i riksdagen för att mer än 1,5 miljoner medborgare med rösträtt ville det. rättvist tycker jag. jag rösta inte så jag är inte inräknadsen vann blått. bra för jag tror det är bäst för sverige. de som inte gillar SD blir arga för de är med. de som gillar SD blir glada. det kommer vara övriga mot SD. SD kommer lbi utfrysta. detta kommer splittra folk. sverige blir inget enat land. MP står i en svår sits. ska de svika sin stolthet eller ha kvar sin heder och stå för de dom tycker och inte taktik välja. det är fegt tycker jag. bla bla blaaaaaa rent utsagt. nu är det som det är och vi, eller iaf jag, inte kan påverka något. och allt detta pga att svenskar säger ifrån. fy faaaan. pallar inte. bara vi okunniga ungdomar som knappt kan något om RIKTIG politik börjar hetsa. bäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.
pall int.. skit samma tycker jag. nu är det upp till riksdagen att fixa ihop vårt land . med lite från alla håll!

skola snart. jag mår dåligt. emma säger inge mer nu.
nu drar hon.
ses aldrig mer.

PUNKT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0