i will follow you into the dark

mest av allt nu vill jag bara gråta.
gråta.
bara gråta.
för det gör jag ju hela tiden.
och varför?
det vet ingen.
inte ens jag.
men när man mår sådär konstigt.
och ser allt det falska i världen.
överallt.
precis överallt omkring sig.
vad ska man göra?
om jag skulle göra som jag hela tiden tycker och känner.
kaos.
caos.
...
hjälp.
fast nej.
jag är stark.
jag vet vad jag vill och inte vill.
det är mig det handlar om.
inga andra finns.
inte ens mitt hjärta.
då är jag säker.
vet alla svar om allting.
vad jag tror på och inte tror på.
du ljuger mest när du ljuger för dig själv.
det enda kruxet är,
att inse det. 
att man har problem.
att du har problem.
sorglig historia.

-amor vincit omnia-

förlåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0