mañana mañana

"bumpy rideeeee"

såelas ur högtalisharna. emma måååår feint. skolan var tråkig som faaaan idag men att kolla på SDs torgtal inför valet var kul. shit vad hetsad jag blev, hade lust att hoppa in och ge jimmie en stor kram bara för han är så bra! heja erik almqvist i valet med! och nej jag är inte "rasist" som det kallas för att jag är sverigedemokrat. en sak jag tycker är viktig är att när man kommer till ett land får man anpassa sig. ex. om jag åker till irak måste jag ha burka. självklart skulle jag ta det då. här har vi inte det. punkt. sen att man inte ens får ha skolavslutningar i kyrkan längre är såå töntigt. för om man har det blir man kallad rasist. fan det är ett kristet land vad hände fan?! sen får man inte sjunga nationalsången heller. idioti. därför man har en. jag säger inte att vi ska skicka ut de andra eller så men främst måste vi som land tänka på våra egna innan de andra. okej? vad är så svårt med det? en förälder tar självklart hand om sitt egna barn främst och inte någon annan. (undantag finns självklart!) men generellt snackar vi. men det blir så många och jag känner ibland att vart tog sverige vägen? går på stan och ser inte en enda typ. jag känner mig inte trygg i mitt egna land. känns som att jag är någon annanstans. jag hatar inte flyktingar eller invandrare så. men säg stopp någon gång! fan vårt släkte kommer dö ut om några hundra år typ ju. faaan.. aja, jag får inte rösta iaf i år. men kalla mig fan inte för nazzesvin! för då kan ni dra till irak och bli lyckliga istället. lycka till!!

men men, filip städar. jag gjort svenskan. gött! han med :) bara timmar till han fyller. coooooool!
helgen blir som sagt filips. vi höres kanske.

LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0