måndag hela veckan

hej!

jag och filip har haft en underbar (jag vet det låter gay, hehe) helg tillsammans. han körde hela sex timmar ner själv och väl där bjöds det på vin, räkor och kvällsmys. sen sova för att vara redo för 50 års kalas. vi överraskade marie stort. det var kul! gosig mamma det där! sen var det vi ungdomar som gick och la oss först. vakna och mys frukost och trip i skogen och så. sen åka hem. mycket bilande! och väääldigt mycket gos! tack filip för att du är min :)

inför denna vecka har jag ganska flexi. måndag idag, inget. blir sova. hehe. imorgon tisdag hel dag i skolan. matte plugg.. onsdag hel dag i skolan. torsdag fyller kissemissen 18! kanske ska gå över en stund då :) sen fredag ledig. vet inte då. lördag jobb och feeeezt. filip teorikurs. söndag ledig. sen är veckan över!

nu blire kääääk.

PUSS OCH KRAM, HA DET GÖTT, HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0