med hjärtat i magen och gråten i halsen. inget är som det ska :)

tjenixen!

skolan var ovärd. 30 min utlärande om hlr för ettor och sen håltimme i en evighet..
hade mina lektioner och åkte till knivsta med filip. hemma käka vi och jag bytte om. ja precis. för jag har tränat med KIK idag. hjälp. helt sluuuuut! kommer inte kunna gå imorgon eller på torsdag men ska träna på torsdag igen. herre min skapare.. haha men kul var det. lite :) 
sen hem till mattsson för dusch och fifa för grabbarna. och ja så klart vi kolla på idol med! snart börjar fredags finalerna. det är lycka. vintermörker då man myser i soffan med bra blivande artister. mycket känslor med. haha tönt emma. men jag gillare :) 

imorgon är det skola och hemmet. torsdag skola och träning. sen sova hemma en natt till innan vi åker till hea på fredag och är där hela helgen. emma längtar efter det mysigt :)

idag är det ingen vanlig dag för det är lindas födelsedag, hurra hurra hurra! :)
18 år lundin. grattis!!

BESEGRA VÄRLDSMÄSTAREN OM NI KAN. HAH.


Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

inget där? skickade du till rätt adress? [email protected]? hmmmmm....

:* poss

2010-09-23 @ 17:58:42
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0