törsdäg

haj haj !!

sitter i köket och tänker igenom dagen. emma var trött men det har gått bra ändå. hade ett trevligt samtal i natt med inne på filips toalett med FFF :) de bra de bra tjajen! på tal om det liksom. hehe. iaf, skoldagen gick bra och blev lite nere helt plötsligt men det fixa trixa fillefonken! han är rätt bra han. sen fick jag reda på att mitt slutbetyg ska ändras ifrån VG till MVG. GÖTT EMMA!!! skrev ju en tung saga på engelska och gissa om jag nådde de högsta kriterierna. älskar att ha rätt när lärare gör fel från början. härligt! den lyckan höll sig i och gör det än. jag och filip köpte cheeseburgare. blä. sen åkte vi hem med albano. hemma läste vi lite och diskutera middag. ingen här i huset orkade laga mat så det pizza. blä. hiho :) sen satt vi tre, filip, mamma och jag, och kolla idol och lite tv tillsammans. sen är det natte tid och filip lämna jag vid bussen för en stund sedan. båda vill tydligen *host* sova i natt.. men vi lunchar imorgon och ses imorn :) imorgon är det även exakt 11 månader sedan vi blev tillsammans. känns bra. riktigt bra. keep it up! :)

hm.. lördag blir det bio och säkerligen käk på stan. vi trotsar alla andra som super då. det har vi gjort förut. men har man inte det på kulturnatten så måste man göra det. en sak i ivet typ att göra. det är ju liksom uppsala thing :) sen har man då hela söndagen (vilodagen) att leka på. hitt kanske på nåt då med. its goooood.

då tackar jag för mig!

GUTTEN NAJT


Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

snark snark!



och den där en och en halva (?) timmen på toaletten (?) gick himla snabbt du! possiposs de va najs :D

2010-09-09 @ 23:01:41
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0