en blomma så svag, en kaktus så stark. jag är en ros.

2008.
det var ett bra år.
för jag var snygg. snygg som fan.
2009 också ett bra år men sluttade på slutet..
2010 superbt. hela året med min älskling.
2011.
ja ni. hittills lagom.
jag har en dröm.
att det ska lbi bästa året hittills i mitt liv.
flera faktorer som krävs.
-snygg (smal/fit, brännan viktig!, hårfärgen den rätta, huden m.m. ska må bra och allt där till)
-bra vänner som finns där
-underbar pojkvän
-ett välbetalt och roligt jobb
-bra resor med grymmaste sällskapet'
-kvalitéts tid med alla i famlijen
-bästa studenten
-skivor i massor
-änentyr som inte liknar något
och ett flyt då man känner var dag att man ska ta över världen.

jag tror att jag kan men det krävs mycket av mig själv.

tillvägagångssätt då?
-snygg blir man av bra produkter för hår och hud, smal blir man av mer extra träning eller svält (mer kcal ut än in är det som gäller, enkelt!), brännan får man av resor eller solarium blää'
-bra vänner har jag så det hoppas jag håller i sig!
pojkvännen finns där med och jag är mer kär än någonsin, bra odds!
-jobbet kommer inte av sig själv, bara att fortsätta söka.
-resor är bokade och så men flera skulle väl inte skada hehe
-famlijen bor på två ställen, ta vara på den tid jag faktiskt får!
-studenten, japp, den kommer med stormsteg. känner mig redo. måste bli dunder!
-skivor är mycket om vilka man går med, någon frivillig!?
-äventyren finns i min hjärna, ska bara bli av också! (och det är många!)
flytet måste jag försöka hitta. det finns där. jag vet det. den där superemma måste träda fram bara!

nej fan. jag skiteri just nu.
kötta.

MEMENTO VIVERE.



2009 höst.



2009 italien.



2008 höst.



sommar 08.

bilderna säger mycket.
sen när tog jag en på mig själv t.ex.

charååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0