påsken 2011

nej men tjenare!! längesen jag vet.
livet rullar på för fullt och jag hinner med massor! kanske inte det jag egentligen ska men vad fan gör det om 100 år?
min och filips resa har varit bäst! den mannen är verkligen en vardagshjälte, att han orkar, guldstjärna i kanten gånger miljoner!! varit hemma i nästan en vecka nu och då har jag hunnit jobba, träffat kissemissen, hälsat på silverstaden, krökat fett, träffat klassen, krökat lite till i lyan, ätit pittzza och hängt och dinglat, man fåår faktiskt! sjukt mycket B&J också så nu har emmas mage vänt om till att leva på glass, superbra ju :D
imorgon åker jag till borås för att vara där i påsk. elmia kommer att besökas och ja ni mina kära, man vet aldrig vad borås bjuder på! ska träffa lillskiten också, han har lovat! haha not.. sen på söndag är jag hemma igen för att därefter ha EN dag med enbart plugg! massor! det blir nog bra ska jag se :)
för övrigt då, hm.. jag har sökt till uppsala universitet & SLU. jag slutar på tant brun innan midsommar. färgat håret typ. och aa, inget som egentligen intresserar kanske. men jag har fortfarande mina afrikaflätor i! :)

nu blir det sängen!

MEMENTO VIVERE.



hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0