we dont look back in anger

fredag idag då!
har öppnat de tre senaste mornarna och har väl på tre sygn kanske sovit 10-15 timmar, trött tjej!
igår var jag och tatuerade mig, galet nöjd jag blev!
gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra.
mindes fel helt enkelt!
skönt det eftersom det ändå tog vå timmar att sitta där.
träffade min efterlängtade filla också.
hon fick agera handhållare!
sen kom filip, jacob och olle förbi och joina.
efter det blev det käk på teatergrillen.
mums.
ikväll händer nog inte så mycket kul eftersom jag är så gaaalet trött.
imorn blir det nog hundmässan och sen får vi se. söndag blir lugn igen för öppnar måndag..
meeeeen nu ska vi kolla baksmällan 2!
pussen på nosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0