15 februari 2011

valentins dag igår typ. både överskattad och underskattad tycker jag. jag och min älskling käkade middag med rödvin och tända ljus på restaurang. det var bäst. sen hem och somna till film och varma ******. hihi. vi plocka även upp en favorit på vägen hem. :)

dagarna går och det går bra. träningen pågår, vaccinationer har gjorts innan resan, pussat på min gosebjörn (nu har vi varit tillsammans över 16 månader (: ), jobbat, träffat gamla godingar och gud vet vad. den här veckan blir mycket! idag masssssaaaa plugg hemma, imorn prov och bad på fyrishov, torsdag friluftsdag.., fredag utgång! söndag jobb och sen har vi sportlov!! gött. vet dock inte vad jag ska göra, vill göra något!!! hittar nog på något :)

för övrigt rullar saker och ting på. något jag stört mig på länge dock är när folk pratar dåligt om saker de inte vet något om. allt ifrån en pryl till en händelse till att universum inte finns typ. spelar ingen roll om vad det är men folk kan fan ibland kolla upp fakta och uppdatera sig. saker och ting förändras och är inte alltid som man själv vill tro. lek inte bäst. och framför allt, lek inte bästis för en stund! herregud konsekvenserna efteråt är alltid värre än att om man inte sagt den där saken som man egentligen skulle varit tyst om. man blir inte MER omtyckt för det. tänk en gång till. mår den bra av att höra ditt skitsnack? vad "vinner" jag på att säga det? mer kompisar? mer självkänsla? vad? visst, filip säger "tänk inte". men ibland får man fan använda det man har i skallen och tänka LITE åtminstone.

gosetigern signar ut.

MEMENTO VIVERE.



kul tjaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0