lov lov lov

första dagen på lovet nu. den har jag tillbringat med att göa nytta. fixa till lägenheten som fortfarande inte är helt klar. packat upp och rensat en massa. varit på gymmet, det går frammåt! mitt mål kanske inte är omöjligt :) jag SKA klara det innan slutet av maj! sen har jag lagat mat hela TVÅ gånger idag, bra jobbat tycker jag :) börjat kolla på jersey shore season dos, kollat top model såklart (!) och pratat med pojken. han jobbar den här veckan, dutti han är :) någon måste ju stå för vår ekonomi hehe. snart läggdags med min nya bok som jag längtat efter som sjutton! imorn blir det mer sysslor och även ett besök hos linnea om hon är tillgänglig :)

god natt!

MEMENTO VIVERE



snygg tjaj! hm.. vilken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0