skola skola

ledig idag pga utgående lektion. har varit i skolan på möte med skol if ändå. sköna gubbar det där! sitter och gör inget. hänger framför datorn i skolan istället för hemma i och med att jag inte har internet hemma än.. fitt telia. har fysik som väntar på mig hemma och även gymmet. sprang två min fortare igår än vad jag gjorde innan på min önskade sträcka. bra gjort! jag kan mer! :) typiskt mig och vilja mer och mer hela tiden..

gosebjörnens nycklar var jag tvungen att lämna tillbaka.. doh! hehe. han ska hem och spela fifa nu på sitt nya
PS3. gud vad lycklig han kan vara ibland! självklart är jag fortfarande hans allra bästa men fifa skadar ju inte när jag inte är där med varma t*****. :) hihi. min prins. snart bara sju veckor kvar till vår resa! de kommer gå fort fort! nu blir edt bussen med massa bra P3 dokumentärer! senaste var om hagamannen, fruktansvärt bra! :)

MEMENTO VIVERE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0