söndagsnatten så ensam och enslig. men måndag står den nära och håller trots det hårt i var gränserna går. de är tillsammans en vecka. enskilda är de starka vardagar.

trött tjej. blä. vill inte. dagarna bara forsar iväg och jag orkar eller hinner inget känner jag. fy. filip är min guldklimp iaf. känns bra det. min bästa vän, andra halva. har kollat hela säsong ett av jersey shore. jag bara ääääääälskar det programmet! next up tvåan! har ju typ redan sett alla men de är ju så bra!

jag skriver inte så ofta nu för tiden. vet inte vad det beror på egentligen men har väl annat för mig antar jag. den här terminen i skolan skrämmer mig lite faktiskt. hehe, vet inte vad som händer efter liksom. men inte tänka just i detta nu på det! terminen kommer gå fort och mycket ska hinnas med! inte bara skolan med bra betyg utan, resor, lov, besök i olika städer i sverige, födelsedagar, högtider, inköp, träning och hälsa, event, studentskivor och en massa annat! och om inte mer är dryga 100 dagar är det dags för ett nytt annorlunda liv! hjälp, förstår ni? det kommer ske och går inte att undvika! har man inte levt under den "riktiga" skoltiden är det nog dags för det nu :) jag önskar alla lycka till var ni än befinner er i livet, för varje dag är oundviklig, gör det som känns bäst för er just i nuet.

och tyvärr har en närstående precis insjuknat i anorexi, det suger.

MEMENTO VIVERE.

när något är svårt väljer vi oftast den lätta vägen trots att den inte alltid är den bästa.
att vara stark innebär att våga välja den svåra när det är den rätta utvägen.
att säga till en kompis att den gör fel är svårt.
för man älskar den oftast otroligt mycket och vill inte skada.
men att tillåta det den gör fel är att bara göra den svagare och uppmuntra på fel sätt.
våga vara stark.
en riktig vän står bredvid dig genom eld och vatten.
inser att den behöver hjälp och gjort fel.
för om den ena är stark hjälper det den andre att också vara det.
och vi alla vet att vi tillsammans är som starkast.
det är då vi kan förflytta berg, skapa mirakel och älska.
våga vara stark.



stay in school.

ha det bäst FF. ses hemma sen.
i think i might ♥ you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0