2 januari 2011

japp. det är nytt år. detta år kommer bjuda på en av de viktigaste sakerna i livet, studenten. om exakt 4 månader och 30 dagar är jag full som en katrull och har gått klart skolan! sweeeeeeeeet! men för tillfället känns det långt bort. sitter i filips soffa och kolla lite csi. ska fatta mig kort om de senaste dagarna:
-jobbade hela 30e och sov hos filip

-nyårsdagen börja med sektkalas i hälsohusets idrottshall. både fotboll och innebandy, kul!
-vidare hem för lunch och mys hos rapparna.
-hem, duscha, middag hos malin.
-eloge till niclas som gjorde köttet!
-kul kul och massa skratt och alkohol (lite för mycket för viss *host*)
-jag och bebo vid tolslaget
-hemgång i lagom tid

-dagen efter bjöd sjääääälvklart på PANORAMA, hela gänget var nästan med
-till lyan och kolla tv och bada bastu/pingis
-filla drog tyvärr så jag fick basta med grabbarna själv.. hjälp. ni vill INTE veta.
-hem och käka och kolla film

-vakna och däcka i soffan redan efter frukost
-spela datorspel och kolla efter bio
-gick på bio, the town, bra!
-körde hem och kolla film

japp. typ det. finbesök från uddevalla har ju varit här med! felix tha maaaaaan :) han gillar vi! nu är killarna och spelar fifa hos mattis. emma var för trött för det. lite ensam tid kan de få ha! inge koppel här inte, de bestämmer själva, jag likaså :)

natti natti time. hoppas gosebjörnen kommer och gosar rejält sen när han kommer.

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0