baby baby

när jag blir äldre vill jag ha barn. helst två, om inte det, tre. för ensamt är inte kul och fyra känns för många.
jag älskar att diskutera namn!
tre måsten har jag att välja mellan känns det som!
hihi.
1. Carl-Melker
2. Malva
3. Celeste

varför dessa tro? jag vet inte, har iofs någon sorts förkärlek till de. malva har jag ju tidigare kallat malin men när tanken om kärleken till det kom blev det lite roligt, malin som bebis :) hihi. så nu för tiden är hon min mallaw också! :) eller rättara sagt malla karlsson, låter tyffare tycker jag och stiligt med hela!

shit LOL på mig. pratar om sånt här.
vinet som talar. känslorna som sprudlar. ögon i kors.
nä, bara lite :)

MEMENTO VIVERE.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0