home hemma homme en mi casa fezzzt o.O

heheheh kul tjaj!

hemma, har packat upp mina grejer och kommit fram till att lilla sessan Ma vill ha meeeeer :) meeen köpstopp, fan måste man spara så måste man! madrid nästa därefter solsemester, ännu mer och sen thailand med babE!!!!!

livet rullar på fett med bra assow, skola på tissendagen och sen är det bara tuta att köra! har mitt nyårslöfte i ryggen med miug hela tiden också, lev mera! och självklart sunt :) träningskort ska jag fan fixa i veckan, fit for 2011, emma goes hard on it sweet ass!

mina nya pjucks är jag kär i! har ju tittat på acne pistols men hitta några snyggare! dom är gööör snygga! lagom klack, svart i mocka och bra skaft! inte alls lika hårda som pistolerna, sweetness wohoo! kommer passa perfa till min ull trench coat jag fick av min älskling! och for the record lite sådör akward slänger jag in att shit vad vuxna vi har blivit! att åka med bilen jag och han på julafton till mormor och morfar tillsammans gav en stämpel för mig, vi är ett tillsammans. känns så jäkla bra! vi delar, vi ger och vi tar. superförhållande! och lite diskussion får man ha, det mår förhållandet bra av. då får man intryckret att det lever, inte är dött och fejk. men kärlek på hög nivå, det är viktigast! i just love him :)

aja, nu är det bara lägga sig i soffan och vänta på natten och nuukumatti/john blund :)

THE LEGEND IS BACK ON TRACK!

skiljer ni er, visst, men gör inte illa pappa.



mina killers. passar till allt! puss på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0