jag vill dö, är det okej om vi gör det tillsammans?

cha cha. har hälsat på den sjuke idag. stackaren.. jag klappa väldigt mycket på honom så kärlek får han allt massor av! god middag med mamma marie också, mumm! var svimfärdig i skolan (ja på riktigt! heh) så var tvungen att gå hem. troligtvis på att inte hade ätit ordentligt efter träningen. för övrigt har jag haft en bra dag men nu ligger ångesten och kramar mig varmt och nära. sweet. not.. vill bara försvinna en liten stund, är det så mycket begärt. nej vad fan, imorn blir det en toppendag, vaisst? hoppas kan man ju.

ibland får man känna sig väldigt snygg. händer inte ofta men det händer. idag var en sån dag tills mörkret kom för nära. bice.

boka min allra första körlektion idag också. nånstans måste man börja, och nånGÅNG måste man börja. nu börjar jag. nu är jag redo.

dra en sväng till borås? någon? vem som helst? jag vill inte vara här just nu.

MEMENTO VIVERE.



GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Börös

Gött o döppe <3

2011-03-09 @ 11:23:59
Postat av: Fatfriend

vi dör tillsammans, men vi delar på bj innan?

2011-03-09 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0