sweet escape sweet sweet escape

nej men tjena hallå där i burken på andra sidsn! sitter du här nu och läser igen vaaa :) dagen har varit toppen. blivit mindre stressad över livet genom vaccination och studentklänningköp! skolan sög ju men när det är vårigt ute så skiter jag i det! mindre än 3 jävla månader kvar, 84 snart 83 dagar kvar liksom! biljetter till skivan kommer imorgon och ja för fan, jensens skiva med temat "låt hatten bestämma" kommer rocka ballar och tuttar av världen! hela fucking AFRIKA kommer skaka av vårt festande. gött som fa-an! FÖR VI SKA TA STUDENTEEEEEEEN!!! fick min tröja idag med, sjyst!

imorn är det körning på g. creeeepy..
sen är det fredag och jobb sen hoppas jag på en riktig snefyllish på KC. morgondagen kommer vara långt borta då. heheheheheh

MEMENTO VIVERE.





sitter och fettochillar i soffan med tända ljus och en crazy mom som kollar handboll.
nya tröjan är på så klart!
känns lite surreal men aj vad jag längtaaaaar!!!!

OLLIES.BLOGG.SE ÄR DU MEEEEEED?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0