türsdag

hehe. friskolkamp och stockholmsbesök. stressad emma i livet. tre prov nästa vecka, en inlämning söndag. det är kalas, matcher, utgifter, fakturoa, busskort och massor. om tre veckor har jag semester med min babe. då dricker vi sju kronors bärs och äter tropisk frukt och har hett utlandssex. okej, det sistnämnda skrev jag bara för att jag är knazeball. hehe. det behövs. och när vi kommer tillbaka, ja då är det fredag och därefter 8 dagars ledighet från skolan. SWEET! 18 dagar ifrån skolan. jag vet ni kommer sakna oss båda!

idag har det gått 76 dagar på året.
idag är det 76 dagar kvar till studenten.
oh i will be there, DRUNK AND FUCKING AWESOME.

MEMENTO VIVERE.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0