liten överraskning sådär

fredag här i min enkla boning.
fint som satan med massa tända ljus och bra sällskap!
kissemissen är på väg till mig med mat och sen blire nybakade bullar, fannys underbara kaka, B&J och massa annat gottgott!
vattnas redan i munnen, nom nom nom!

varit vaken i 24 timmar nu och under dessa timmar har jag hunnit med ett nio timmars pass på jobbet, sprungit halvmilen+styrketräning, fått både bra och dåliga besked (jag är bäst!), duschat och skvallrat lite med mami.
inte illa pinkat!
tack vare de olika beskeden så ser morgondagen lite annorlunda ut.
supa? ja tack! umgås med mina fina? ja tack! ta livet av mig? ja tack! skrika ut att "jag är bäst haha fuck y'all!"? ja tack!
ja ni ser, lite blandade känslor men jävlar vad jag kommer ta tjuren vid hornen!
woho rodeo bitches!

one piecen väntar, tjarå!!

hello berger!



satisfaction.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0