pain in my heart caused by you

helgen har varit bra! jobbade hela dagen igår och sen tog jag mitt pick och pack och besökte öfvre slottsgatan 14c där sigrid och lisa myste. vi hängde lite och beslutade oss för att dra till salu. lite rött vin innan och vi var redo. första gången nykter där och min första tanke var "jahaaa det är såhär det ser ut här inne!" haha lätt hänt då man alltid innan varit full på stället. det vara de inte så länge, drog till baren och det blev två snabba shots, en bärs och inom loppet av 30 min hade jag svept ytterligare fyra stycken haha. festen var igång! lite väl onykter gick vi mot kebabcity vid stängningsdags. haha det var kul där! träffade snälla killar och käka burgare. lisa fick pussas! hähä. somna runt femtiden, vakna vid tolv och drog till kardemumma för de andra skulle jobba. käka bulle och drack festis och åkte hem!
hemma nu, mormor var här, jag fick present av henne och morfar, två till underbara vinglas från iittala. ögongodis!! tack tack tack!! käkat lite kinamat till lunch och nu blire mys i soffan med mina underbara odd molly overknees!

pussen och kom ihåg att leva!!



dagens meg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0