i wanna go

shame on me! hehe
dagen har bestått av att få ordning på mitt hem, det behövdes, jäklar vilken garderob jag har egentligen, ändå får det inte plats.. galet. storstädat också, läst bok och tidningar och varit ute en sväng. har till och med strukit kläder. jag är en riktigt kvinna nu känns det som. haha.
imorn blire stan, ska leta inredningssaker och kängor. ska besöka beyond retro och även syster egerup hade jag tänkt. sen kommer prinsen hem. äntligen min käraste!

ska kanske överraska mamma med en ny tv på onsdag också om filip har bil, liiiite jobbigt att ta bussen med den annars.

övrigt så njaa, händer inte mer än jobb, ärenden, shopping och kärlek. fyller år om typ tre veckor också. bajs. vill inte fira alls. vill fly. fly bort från det verkliga faktum som ligger närmast hjärtat men som är mest brutet. fuck fuck fuck som samantha säger. fuck fuck fuck.

helvete. nu blev det jobbigt.

hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0