is it worth it?

söndag i min och mammas tre i sigtuna. fortfarande sjuk men inge halsfluss iaf!
ledig till på torsdag och jobbar långhelgen ut sen.
filip kommer hem på tisdagkväll, då nöjer jag mig med honom och en stor bamsekram.
på tal om honom håller vi på att kolla resor till solen i vinter. alltifrån thailand till indonesien till västindien.
liiite bra är det med ett jobb kan jag säga. ska ju ta en tripp till staterna i vår också om ekonomin säger så hehe.

london då! det var toppen. helt underbart fast jag bara var med den bästa filla i ca 36 timmar. vi hann ganska mycket under den tiden ändå! började med en halv gråtfest på jobbet, vidare ttill puben och den mest spontana utgången ever. fulla och glada i jobbkläder och flyg/mys outfit hör till ovanligheten men inte stoppade det oss! i london är alla välkomna och accepterade, såå bra. till och med "ragg" fick vi. inte bara en gång haha spårat. hemma i nittiosängen runt fem. epic. 
lördagen började med strålande sol och promenad genom hyde park till harrods. frulle på starbucks och skoinköp på top shop för över £250 fucking pund. helt galet men ack så värt den glädjen haha. snygga så in i bänken med! vidare på stan till primark, gigantisk ullared med bara "fashion" och typ en gång aldrig mer säger jag, så galet var det, men iaf, sen selfridge&co, forever21 (♥), aldo, house of fraser, next och massa mer typ. hem och lagade taco till middag och så surt det var hade jag helt från ingenstans blivit apsjuk. så blev lite öl och ett litet pub besök i camden. kunde inte prata för hade så ont i halsen så jag och filla åkte dubbeldäckare hem och åt chips istället.
sen var det lördag och hemfärd. buhuuuu. faktiskt så blev jag ledsen för att åka. men! jag åker tillbaka snart, jag bara måste känns det som. weiiii!

bara legat i soffan idag för frisk måste jag bli!! kollat klart gossip girl säsong ett nu igen. bästa av dom alla typ. men det märks att de har blivit "äldre" eller vad man ska säga. nya avsnitten är också bra, blair på smällen rockar feting geting. haha.

ska kolla klart på the dark knight nu.

pussen och please, memento vivere.




Kommentarer
Postat av: Filla

Inget stoppar oss bt!

2011-10-18 @ 12:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0